Általános Szerződési Feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a https://gamptattoo.hu weboldalon (a továbbiakban: „Honlap”) elérhető termékeket és szolgáltatásokat igénybevevő személyek (a továbbiakban: „Felhasználó”) számára tartalmazzák a Honlap használatának általános, felek által egyedileg meg nem tárgyalt feltételeit. A Felhasználó a regisztrációval továbbá a rendelése leadásakor tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név: Gamptattoo Kft. (a továbbiakban: „Szolgáltató”) Székhely: 1132 Budapest Visegrádi utca 19. Képviselő neve: Tóth Tamás, ügyvezető Cégjegyzékszám: 01 09 4208210 Bejegyző Bíróság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága Adószám: 32375338-2-41, Közösségi adószám: HU32375338
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Habana Online Marketing Kft. Székhely: 1116 Budapest, Sáfrány u. 54. I./11. Telefonszám: +36 70 904 5353 E-mail cím: support@habana.hu Web: www.netdekor.eu
3. A honlapon folytatott tevékenység
A Honlapon keresztül a Szolgáltató fogyasztói cikkek kiskereskedelmi értékesítését végzi valamint csomagküldő, internetes kereskedelmet folytat. A Honlap célja különféle fogyasztói cikkek és egyéb termékek internetes értékesítése. Különböző okosórák értékesítésével foglalkozunk, mely termékeket a megfelelő menüpontokon belül tudják a Felhasználók a Honlapon megtalálni.
4. Felhasználási feltételek
4.1. Kiskorú felhasználók
A 18. életévét be nem töltött, illetve korlátozottan cselekvőképes Felhasználó regisztrációjához és megrendelésének elfogadásához a törvényes képviselőjének, illetve gondnokának beleegyezése, illetve hozzájárulása szükséges, ennek hiányában a kiskorú, illetve korlátozottan cselekvőképes Felhasználó megrendelését a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni, az így leadott megrendelés mellőzésre, a regisztráció pedig törlésre kerül.
4.2. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató kizárja felelősségét a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Felhasználók által tanúsított magatartásért. Továbbá kijelenti, hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során a jogszabályokat, továbbá harmadik személyek jogait sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. A közzétett tartalmakért Szolgáltató felelősséget nem vállal.
4.3. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze valamint annak tartalma (például: szövegek, képek, grafikai elemek) szerzői jogvédelem alá esnek, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni azokat tilos.
A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékekről nyújt információkat, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A választott termék a Kosárba gomb segítségével helyezhető a kosárba, melynek tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. A Honlapon regisztráció nélküli vásárlásra is lehetőség van, melynek keretében regisztrációs fiók létrehozására van lehetőség. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap visszaigazolást. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a megrendelés beérkezéséről, visszaigazoló e-mailen keresztül, amelyet a Felhasználó által megadott e-mail címre továbbít. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól és a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére kizárólag magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben („Eker tv.”) foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A Szolgáltató az automatikusan megküldött visszaigazoló e-mailen felül a Felhasználó részére megküld egy második e-mailt (külön elfogadó e-mail) további 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail Felhasználó részére történő megérkezésekor jön létre.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt elektronikusan iktatja, a szerződés tartalma utólagosan 8 éven belül hozzáférhető. A szolgáltató nem veti alá magát magatartási kódex rendelkezéseinek.
5.5. Számla
A Szolgáltató az áruértékesítésről papír alapú számlát állít ki, melyet a kiszállítás során, a termékkel együtt kézbesíti a Felhasználónak. A Megrendelésről a Szolgáltató egy egységes számlát állít ki, a számla megbontására nincs mód, ahhoz külön megrendelés leadása szükséges.
5.6. Fizetés
A honlap a következő fizetési módok igénybevételét teszi lehetővé Felhasználói számára. A fizetés technikai részleteiről az alábbi tájékoztatónkban olvashatsz: https://hellomarket.hu/fizetesi-opciok/
5.6.1. Közvetlen banki átutalás
5.6.2. Utánvétel
5.6.3. PayPal
5.6.4. Bankkártyás fizetés
Tudomásul veszem, hogy a Gamptattoo Kft. (1132 Budapest Visegrádi utca 19.) adatkezelő által a gamptatto.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás
A Szolgáltató a következő átvételi lehetőségeket valamint szállítási módokat tudja biztosítani Felhasználók számára:
5.7.1. Futárszolgálat (GLS)
A kiszállítás technikai részleteiről az alábbi tájékoztatónkban olvashatsz: https://gamptattoo.hu/szallitas/
5.7.2. Személyes átvétel
Az átvételi pontunkon történő személyes átvétel lehetőségének részleteiről itt olvashatsz: https://hellomarket.hu/atveteli-pont/
Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
A fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás (külön magyarázat) nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A fogyasztó elállási jogát azonban a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele napja között is jogosult gyakorolni. Ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Név: Gamptattoo Kft. Postai cím: 1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 21/B. Telefonszám: +36 20 481 1386 E-mail: info@hellomarket.hu Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is: https://hellomarket.hu/files/elallasi-nyilatkozat.pdf Vagy rögzíthet visszaküldési kérelmet az alábbi linken: https://hellomarket.hu/visszakuldesi-kerelem/vasarlastól-valo-elallas A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Az elállási jog az általunk forgalmazott minden termék esetében megilleti a fogyasztót, vagyis nem értékesítünk olyan termékeket, amelyek vonatkozásában a fogyasztó ne gyakorolhatná elállási jogát.
6.2. Az elállás joghatásai
Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A terméket – a fogyasztó választása szerint – visszafuvarozzuk vagy a fogyasztó köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a fogyasztó elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A kibontott, illetve felhelyezett fóliákra nem terjed ki a vásárlástól való elállás joga.
6.3. 30 napos termékcsere
A Szolgáltató az elállási jogon túl 30 napos termékcserét vállal, melynek feltételeit az alábbi tájékoztatóban olvashatja: https://hellomarket.hu/30-napos-termekcsere-garancia/
A márkás óráktól indokolt esetben, vásárlástól számított 14 napon belül van lehetőség elállni, amennyiben nem állnak fent ezt meggátoló tényezők.
Ilyen gátló tényezők:
- az óra nem rendeltetés szerint volt használva
- az órán karcolások benyomódások találhatóak
- az órához tartozó eredetiséget igazoló kis könyv elvesztése
- erőszakos külső behatás, sérülés
- külső javítás, bővítés, átalakítás
- nedves környezetben való tárolás
- természetes elhasználódás
A visszaérkezett készülékeket minden esetben nyomáspróbával vizsgáljuk át, amennyiben ekkor az óra bármilyen problémát mutat az elállás automatikusan megtagadásra kerül.
Amennyiben az órán, esetleg annak a dobozán hibák, nyomódások találhatóak akkor az értékcsökkentéssel jár
Ilyen értékcsökkentő tényezők:
- Az óra díszdobozát védő papírdoboz megsérülése, elszakadása
- Az óra díszdobozán ütések, erőszakos külső behatás figyelhető meg
Az oldalunkon található márkás órák kategóriába tartozó óráknál a 30 napos termékcsere opciót nem áll módunkban elfogadni.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) rendelkezéseinek megfelelően. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit hibás teljesítés esetén. Egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog az elévülési idő egy év. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított szintén egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérhette (mivel azt a Szolgáltató nem vállalta vagy annak megfelelően nem tud eleget tenni), úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttéréssel okozott költséget azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül közölni. A Fogyasztó által felfedezett hiba késedelem nélkül közöltnek minősül, amennyiben azt a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közli. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős. A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt) követő hat hónapon belül Fogyasztó által felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő a fentiek közül egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. Tájékoztatjuk, hogy a rendelet értelmében a jelen pont szerinti jótállás a Szolgáltató minden 10.000 Ft eladási ár feletti információtechnikai készülék termékeire kiterjed. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti: Név: GampTattoo Kft. Postai cím: 1132 Budapest, Visegrádi utca 19. Telefonszám: +36 20 481 1386 E-mail: info@gamptattoo.hu
Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: Gamptattoo Kft. Postai cím: 1132 Budapest, Visegrádi utca 19. Telefonszám: +36 20 481 1386 E-mail: info@gamptatto.hu A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 8 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót az alábbi jogérvényesítési lehetőségekről szóló tájékoztatással egyidejűleg.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál:
A Fogyasztóvédelmi Hatóság feladatköreit, ezen belül a fogyasztók panaszainak kivizsgálását 2017. január 1-től a területileg illetékes járási hivatalok látják el. A Fogyasztók a lakóhelyük szerint területileg illetékes járási hivatalokat az alábbi linken tudják kiválasztani, amely egyben tartalmazza az illetékes hivatal összes elérhetőségét. http://jarasinfo.gov.hu/
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:
A Fogyasztók Budapest területén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület ejárását vehetik igénybe. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Elérhetőségek Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon: 06-1-488-2131 Fax: 06-1-488-2186 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu A Békéltető Testületek munkájával és az eljárással kapcsolatban az alábbi honlap tartalmaz további információkat.
- Európai Uniós online vitarendezés,
A fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendeletében foglaltak értelmében a Bizottság létrehozott egy olyan online vitarendezési platformot, amelyet bármely tagország fogyasztói használhatnak panaszok bejelentése céljából. A Bizottság által létrehozott platform az alábbi címen érhető el. http://ec.europa.eu/odr
- Bírósági eljárás kezdeményezése
9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép hatályba, és a hatálybalépését követő tranzakciókra nyer alkalmazást.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást. Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. december 10.